Get your own Digital Clock

Daisypath Anniversary tickers

06 December 2010

Maal hijrah 1432H

source: google

Assalamualaikum.. khas buat smua readers, Muslimin dan juga Muslimat..

Salam Maal Hijrah leeya ucaapkan.. mari kita sama2 mempertingkatkan diri masing2 dengan amalan2 yg mampu memberikan keberkatan kpd kita d dunia mahupun d akhirat.. psanan buat kalian dan juga di leeya sdiri, kita sbg hambaNya hndaklah mniatkan stiap pkerjaan yg kita lakukan atas muka bumi ini kerana Allah S.W.T agr ape yg kite buat itu stiase dredai olehNya.. n kalu sbulum ni, ibadah fardu pun kte ade ter miss, try2 la bermuhasabah dri utk menghjrahkan dri kte utk penuhi tuntutan Islam..

harus diingatkan agr kte hndaklah
istiqamah dlm mjalani ibadah yg dlakukan.. ctohnye, mmbaca Al-Quran tiap2 mlm.. wlpn skit je kte bce, tp kte jd kan tu amalan, buat tiap2 hari... bknnye bce sbulan skali.. yela.. lbih manis kan kalu kte jdikan tu sbg amalan mmandangkan kitab suci Allah yg akn mjadi panduan hdup kte spnjng zaman...

Akhirulkalam, smoga tahun baru ini dpt mmbuka lembaran baru kpd kita smua sbg hambaNya.. diharapkan, tahun baru ini jga dpt membawa sribu pgertian dan pubahan dlm diri kta masing2.. Jadilah muslimin dan muslimat sejati..


p/s: sbrang mutiara kata d atas tidak ada kaitan dgn sesapa pun.. tp hanyalah sbg peringatan n nasihat kpd dri sy sdiri dan juga shabat2 yg lain.. yg baik itu dtgnya dr Allah, yg kurang itu dtgnye dr klemahan sy sdiri..

~wassalam~

No comments:

Post a Comment