Get your own Digital Clock

Daisypath Anniversary tickers

08 November 2010

thanks to ALL my besties..

the last weekend was quite enjoyable.. tru las weekend, i met n bonded wit new frens..
frankly speking, frenship is so wnderful...

1) greatest token apreciation to SAYANG SALJU 4 treating me our fav food together.. how could you left me ya.. haha (joking ok!) neway, sdap sgt yong tau fu nih..


before on my way after

tgk tu! proved kan.. hbis lcin.. haha. mmg xdinner dahla mlm tu.. lpas org tu balik 'vacation', she bought me smthing from klantan.. so sweet of u my dear.. tenkiu so much ya!! xley la ckp ape.. sbb special sgt.. hehe


2) sushi oh sushi.. tanx to 'IBU' for treating me sushi.. 1st tyme in my life rs sushi.. waa.!! mkn byk2 muak jgak.. wekkk.. neway, tengs ya 'IBU' 1 treating me 1 sweet evening wit me.. not 4gotten slurpee jgak!! =)


'IBU' tgh shoping! our sushi! =p

3) tanx also to mrs.Siwon a.k.a uni IEQA dgn her rumate, cik CIKIN plus rosselle..
(wah, glamor tul nme cik ROSE) =p tanx sbb tumpangkan i kat bilik you all.. 2 mlm tu.. hepi sgt dpt hang out dgn korg! tenkiu so much!! =D


4) my warmest pleasure credit to KASEH PELANGY for replacing sayang salju on dat nite.. dat nite was so enjoyable n exciting.. tanx 4 helping me to make d event succeeded.. =) pro la katakan.. hehe.. nseb bek la ada scret recipe utk kta kan.. hlg tired sket. heh. btw, tenkiu so much..


5) to AINUL MARDIAH yg tlah mculik my ksayangan, tanx so much 4 a bag of various foods.. tau aje yg i love foods so much kan.. hehe.. ops!! diet tyme ok! ku harapkan lauk kduri, tp sorts of cakes, nuts n sweets pn ok la kan.. tnda ingat jgak kat i.. hehe


tadaaaaaa!!! food3! =D


TANKS FRENS!! MUCHO GRACIAS... =)


2 comments:

  1. perlu ke anda meletakkn gmbr sy je kt stu...kta nk saman awk!!!ish3 :)

    ReplyDelete
  2. saman?? helo.. anda yg pksa sy ltak gmbar awk seorg ok!!! =p

    ReplyDelete